Ja, der har jo i en rum tid været en del stille på min blog.. Men kan nu endelig dele med jer allesammen hvorfor den sidste tid har været lidt hektisk.. Jeg er nemlig Gravid og vi valgte ret hurtigt, at dette først skulle offentliggøres, når vi havde været til NF-scanning, så vi vidste at alting var okay med lille blypper i mavsen 🙂 Vi var til NF-scanning i Torsdag og alting så godt ud & der var masser af liv, blypper ville slet ikke ligge stille.. Så det er nok en lille aktiv bebs vi for i armene til December..

Vi er begge lykkelige, men hold nu op hvor er der mange ting som man skal tage stilling til.. Men men men, så er det jo godt at det er under lykkelige omstændigheder 🙂 Jeg glæder mig helt ekstremt til, at skulle være mor.. Et helt nyt kapitel i mit liv, men det er nu også skræmmende.. Tankerne flyver rundt i ens hoved, kan man nu klare opgaven? Bliver man en god mor, osv osv.. Heldigvis har jeg nogle fantastiske mennesker omkring mig og vigtigst af alt, så har jeg en fantastisk kæreste som støtter mig på de dage hvor jeg er lidt af en tudeprinsesse ❤

Jeg er i forvejen en meget meget følsom pige, som har følelserne ret meget udenpå tøjet.. Så hormornerne fucker godt med mig i disse dage 😉 Men jeg nyder det, både de gode og de mindre gode dage.. Jeg er lykkelig og jeg er et sted i mit liv hvor jeg ønsker, at være.. Selvom det på ingen måde var planlagt, så er det virkelig et ønskebarn for vi glæder os mere og mere for hver dag der går til, at få lille blypper i armene ❤ Vi ved endnu ikke hvad køn det er, så so far er det bare lille blypper.. Vi skal dog ikke vente så længe endnu på, at få oplyst kønnet! Faktisk kun lidt over en uge 🙂 Jubiiiii..

Tingene går hurtigt fortiden og vi skal nu også flytte i en større lejlighed, da vi ikke har plads nok i den vi bor i nu.. Vi bliver dog boende i Hvidovre og faktisk også på samme vej, dog et længere stykke nede af vejen, omkring 100 numre 😉 Jeg glæder mig til, at vi får vores nye lejlighed om ca 14-18 dage.. Det bliver vores lejlighed på en helt anden måde end den vi bor i nu, da min kæreste har boet der i laaaaang tid.. Jeg har fået lov til, at stå for indretning osv & det er jo noget, man som kvinde elsker 🙂 Eller de fleste gør hvertfald.. Tanken om, at få frit spil? Hvem elsker ikke det? 😉

 

Jeg vil faktisk også lige sende en stor tak udtil Shine Like A Star Event & Blogteam, for jeres store tålmodighed de sidste mange uger, hvor jeg ikke har været så aktiv.. Nu vender bøtten heldigvis og jeg glæder mig til, at være en aktiv del af vores Star team igen, i er så seje hver & en og jeg er STOLT STOLT STOLT af, at være en del af teamet ❤ Jeg vil slutte for nu, men der vil meget snart komme nyt 🙂 Måske allerede senere idag, men ellers vil der klart være nyt herfra fronten imorgen 🙂 Tak til alle jer, som læser min blog!

